آئیں! کیمرے کا استعمال سیکھتے ہیں

اسمارٹ فون میں صرف ایک ہی کیمرہ دستیاب نہیں ہوتا ہے بلکہ مختلف کیمرے ہوتے ہیں۔ ہر ایک کیمرہ مختلف ہے اور ایک خاص مقصد کے تحت بنایا گیا ہے۔ اگرچہ اسمارٹ فونز کے ابتدائی دنوں میں فون پر ایک کیمرہ رکھنے سے کافی زیادہ سمجھا جاتا تھا ، لیکن فون پر ایک سے زیادہ کیمرے رکھنے سے موبائل فوٹو گرافی سے تخلیقی تلاش کے مزید مواقع کھل جاتے ہیں۔

آج ہر جگہ بچے، جوان اور بزرگوں کے ہاتھوں میں فون نظر آتا ہے۔ اسمارٹ فون کی شروعات کے بعد ہی سے کیمرے کی اہمیت میں اضافہ ہوتا گیااور اب ہر شخص تصویر کھینچنے ماہر ہوگیا ہے۔بدلتے وقت کے ساتھ ساتھ اسمارٹ فون کی نئی نئی شکل دستیاب ہوئی ہیں ۔ اب تو سنگل کیمرہ اسمارٹ فونز کے دن گزرتے جارہے ہیں۔ہر کوئی وقت کے ساتھ آگے بڑھ رہاہے۔
آج ، اگر آپ ایک اچھا فون خریدتے ہیں، جس کی کیمرا کوالٹی اچھی ہے ، تو امکان ہے کہ اس میں ایک سے زیادہ کیمرے ہوں گے۔ کچھ موبائلزمیں دو کیمرے ہوتے ہیں اورکچھ اسمارٹ فونز میں چار یا پانچ کیمرے ہوتے ہیں۔سات مختلف قسم کے کیمر ے آپ کو اسمارٹ فون میں ملتے ہیں۔
یہ کیمرے دراصل کیا ہیں اور یہ ایک دوسرے سے کیسے مختلف ہیں؟ وہ کس لیے ہیں؟ ہم ان سات مختلف قسم کے اسمارٹ فون کیمرے اور ان کی نوعیت کے بارے میں غور کریں گے۔

۱۔معیاری / مین کیمرہ:Main camera

موبائل میں ایک کیمرہ ہوتا ہے ، جس سے بغیر زوم یا آئوٹ کیے فوٹو کھینچا جاتا ہے۔ یہ کیمرہ سب سے زیادہ استعمال ہوتا ہے ، کیوں کہ یہ تمام کیمروں میں سے فلیگ شپ کیمرہ ہے۔ موبائل اس کیمرے کے بغیر کبھی نہیں آسکتا۔ موبائل فون کے تمام کیمروں میں ، اس کیمرے میں بھی سب سے زیادہ میگا پکسل ہوتا ہے۔ اس کیمرے کے امیج سینسر کا سائز موبائل اور کیمروں کے امیج سینسر سے بھی بڑا ہے۔

۲۔وائڈ اینگل کیمرا:

اس کیمرے کا نام اپنے نام سے واضح طورہے۔ اس کو وسیع زاویہ کی تصاویر لینے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے ۔یہ کیمرہ وسیع زاویہ والے لینس کے ساتھ لگایا گیا ہے، جس سے زمین کی تزئین کی حالت میں لی جارہی تصویر کا مکمل نظارہ حاصل ہوسکتا ہے۔

۳۔ الٹرا وسیع کیمرہ:Ultra-wide camera

الٹرا وائیڈ کیمرا پرو گریڈ کیمرا سسٹم کا حصہ ہے۔ یہ کیمرہ فشھی لینس کے ساتھ لگایا گیا ہے ، جیسا کہ نام سے پتہ چلتا ہے ، فشھی لینس اصلی مچھلی کی آنکھ کی طرح دکھائی دیتی ہے۔ بنیادی طور پر اس کیمرے میں ایک انتہائی وسیع زاویہ نظر آتا ہے ، جو وسیع زاویہ کیمرے سے کہیں زیادہ ہے۔ یہ 123 ڈگری الٹرا وائیڈ اینگل ایریا کے ساتھ یہ تصویر کو ایک نمایاں انداز میں وسعت دیتا ہے ۔ اس تصویر کو الٹرا وسیع رینج ایریا کے ساتھ تصویر کو اپنی فریم میں لیتے ہیں۔
یہ الٹرا وائیڈ کیمرا گروپ فوٹو ، عمارتوں / فن تعمیر کے فوٹو لینے کے لیے بہت اہم ہے۔ الٹرا وائیڈ کیمرہ کے تعارف کا مطلب یہ بھی ہے کہ آپ کو اپنے فون کا پینورما موڈ استعمال کرنے کی ضرورت نہیں ہے ، جو ایک مشکل عمل ہوسکتا ہے۔ الٹرا وائڈ کیمرے تجارتی طور پر سیکیورٹی کیمرے کے طور پر استعمال ہوتے ہیں، کیوں کہ اس کے ذریعے ایک بڑا وسیع نظارہ کیچ کر سکتے ہیں۔

4۔ٹیلی فوٹو یا پیرسکوپ:Telephoto Camera

یہ کیمرے زوم ان شاٹس لینے کے لیے بنائے گئے ہیں۔ ٹیلی فوٹو کیمرے میں ٹیلی فوٹو کے عینک ہوتے ہیں۔ٹیلفوٹو لینس بہترین ہیں جس میں کچھ ٹیلی فوٹو لینسز زوم بھی کرسکتے ہیں۔ ٹیلی فوٹو کیمرے عام طور پر ہمیں 3x آپٹیکل زوم سے 2x دیتے ہیں۔ اگر آپ کچھ دور کی تصویر لینا چاہتے ہیں تو یہ کیمرے اس کو آسان بنا دیتے ہیں ۔ ٹیلی فوٹو کیمرے حال ہی میں ایجاد کیے گئے ہیں۔ یہ دور سے فطرت اور جنگلی حیات کی تصاویر کو لینے کے لیے استعمال ہوتا ہے اور یہ کھیلوں کی تصویر لینے کے لیےبھی بہت اچھا ہے۔

5۔ میکرو کیمرہ:Macro Camera

اسمارٹ فونز کی دنیا میں ایک نئی آمد ہے۔ میکرو کیمرے میں میکرو لینس استعمال ہوتا ہے۔ میکرو کیمرہ کے ذریعہ ، ہم بہت قریب کی تصاویر لینے کے لیے میکرو شاٹس کا استعمال کرتے ہیں۔ اس میکرو کیمرہ کے ذریعہ ، آپ پودوں پر چھوٹے سائز کے اشیاء جیسے میکرو شاٹس لیتے ہیں، جیسے پھل ، پھول ، کیڑے اور پانی کی بوندیں وغیرہ۔ اس کیمرے کے ذریعہ ، آپ 1:1پہلو تناسب کی تصاویر لے سکتےہیں۔

6۔ مونوکروم کیمر ہ :Monochrome

ہم بہت سے فونز پر اس قسم کا کیمرا نہیں دیکھتے ، ہواوے پہلی بار مونوکروم سینسر والا فون پیش کررہا ہے۔ کسی بھی واقعے میں ، اس کیمرہ کا استعمال صحیح اور بلیک ان وہائٹ فوٹو لینے کے لیے ہوتا ہے۔ کیوں کہ کسی رنگین تصویر کو فلٹر کے ذریعے سیاہ اور سفید میں تبدیل کیا جاتا ہے۔
مونوکروم کیمرا کم روشنی میں کارکردگی کو بہتر بنانے کے لیےبھی استعمال کیا جاسکتا ہے ، کیونکہ رنگین فلٹرز کی کمی روشنی کو جمع کرنے کی صلاحیتوں کو بڑھاتی ہے۔

7۔گہرائی سینسر اور 3D ٹو ایف سینسرToF/Depth:

یہ کیمرے عام طور پر مرکزی کیمرا کے ساتھ فوٹو کھینچتے وقت آبجیکٹ کی اضافی ’گہرائی‘ سے متعلق معلومات کو حاصل کرنے کے لیے استعمال ہوتے ہیں۔ڈیپتھ ویژن کیمرہ فون پر ٹائم آف فلائٹ (ٹو ایف) کیمرہ ہے، جو فوٹو گرافی کو نئی سطح پر لے جانے کے لیے گہرائی اور دوری کا اندازہ لگا سکتا ہے۔ یہ فاصلے کی پیمائش کرنے کے لیے روشنی کی معلوم رفتار کا استعمال کرتا ہے اور روشنی کے لیےکیمرے کے سینسر پر واپس آنے کے لیے وقت کی مقدار کا مؤثر انداز میں حساب کرتا ہے۔ براہ راست فوکس ویڈیو کی صورت میں آپ پس منظر کو دھندلا سکتے ہیں۔ یہ کیمرہ تھری ڈی کیمرہ کی حیثیت سے کام کرتا ہے۔ جب آپ کسی چیز کو فریم میں رکھتے ہیں تو ، اس چیز کی چوڑائی ، اونچائی ، رقبہ ، حجم کے ساتھ پیمائش کے بارے میں اور بھی بہت کچھ کے بارے میں معلومات حاصل کرتا ہے۔
آج اسمارٹ فون میں صرف ایک ہی کیمرہ دستیاب نہیں ہوتا ہے بلکہ مختلف کیمرے ہوتے ہیں۔ ہر ایک کیمرہ مختلف ہے اور ایک خاص مقصد کے تحت بنایا گیا ہے۔ اگرچہ اسمارٹ فونز کے ابتدائی دنوں میں فون پر ایک کیمرہ رکھنے سے کافی زیادہ سمجھا جاتا تھا ، لیکن فون پر ایک سے زیادہ کیمرے رکھنے سے موبائل فوٹو گرافی سے تخلیقی تلاش کے مزید مواقع کھل جاتے ہیں۔

0 Comments

Submit a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

اگست ۲۰۲۱