فائیورFiverrگھر بیٹھے کمانے کا ذریعہ

بات جب آن لائن پیسہ کمانے کی آتی ہے، تو سب سے پہلے ہمارے ذہن میں یہ خیال آتا ہے کہ ہمیں ایسا کیا سیکھنا چاہیے، جس سے ہم آرام سے گھر بیٹھے پیسے کما سکیں۔ ایک ایسا شخص جس کو آن لائن چیزوں کا کچھ خاص علم نہ ہو، اس کے لیے یہ طے کرنا مشکل ہوتاہے کہ وہ کس اسکل کو سیکھنے میں اپنا وقت لگائے، جس میں اسے بعد میں فائدہ بھی ہو اور اس کی ڈیمانڈ مارکیٹ میں بڑھے۔سیکھنے کے بعد کا مرحلہ یہ ہوتا ہے کہ کہاں پر اپنی اسکل کو لگایا جائے، جہاں سے کچھ پیسے بھی کمائےجا سکیں۔ آج کے مضمون میں ہم اسی پرروشنی ڈالیں گے کہ کیسے آپ یہ سب کر سکتے ہیں۔
جیساکہ آپ گزشتہ مضمون میں پڑھ چکے ہیں کہ فری لانسنگ کی کچھ مخصوص ویب سائٹ ہیں، جہاں سےخواتین/طالبات گھر بیٹھے پیسے کماسکتے ہیں۔ ان ویب سائٹ میں سے ایک مشہور ویب سائٹ فائیور( Fiverr )ہے۔

فائیور کیا ہے؟
ئیور ایک ایسا پلیٹ فارم ہے، جہاں پر آپ کو جو کوئی بھی اسکل آتی ہے، اس کے ذریعے دوسرے لوگوں کا کام کر کے پیسے کما سکتے ہیں۔ یہاں پر کام کرتے ہوئے آپ کو کسی فراڈ کا مسئلہ درپیش بھی نہیں ہوتا، کیوں کہ جب آپ کسی کا کام کرتے ہیں تو اس کا پیسا فائیور اپنے پاس رکھ لیتا ہے اور کام ہو جانے کے بعد وہ پیسے آپ کو دے دیتا ہے۔ لیکن یہاں پر کام کرنے کے لیے آپ کے پاس کوئی نہ کوئی اسکل ہونی چاہیے۔ اگر آپ کے پاس کوئی اسکل نہیں تو آپ یہاں پر کام نہیں کر سکتے۔
کون سی اِسکل سیکھیں؟
وہ کون سی اسکل ہے، جس کو سیکھ کر آپ فائیور پر کام کر سکتے ہیں؟ تو اس کاجواب یہ ہے کہ کچھ بھی۔ آپ کو وہ سیکھنا چاہیے، جس میں آپ اچھے بن سکتے ہیں اور سب سے بڑی بات آپ کو اس میں انٹرسٹ بھی ہو۔ اگر آپ کو اس میں انٹرسٹ نہیں ہو گا، اس کام سے پیار نہیں ہو گا تو آپ اس پر اپنا وقت برباد کرتے رہیں گے۔
اگر آپ کسی ایک فیلڈ کو پکڑ لیتے ہیں اور اسے سیکھنا شروع کرتے ہیں تو اسے اپنا سو فیصد وقت دے دیں۔ کسی دوسرے کو دیکھ کر کہ اس نے وہ سیکھا اور وہ کامیاب ہو گیا،میں بھی یہی سیکھتی ہوں، بالکل غلط چیز ہے۔ اس سے آپ کے ہاتھ صرف ناکامی ہی آئے گی۔
فائیور پر کچھ ٹرینڈنگ اسکلز ہیں، جن کو آپ سیکھ سکتے ہیں اور کام کر سکتے ہیں جیسا کہ لوگو ڈیزائنگ ، گرافکس، ویڈیو ایڈیٹنگ، ویب ڈیزائنگ،ٹرانسلیشن وغیرہ۔
دھیان :
فائیور پر کام کرتے ہوئے آپ کو اس بات کو دھیان میں رکھنا پڑتا ہے کہ آپ کے اندر صبر ہو۔ کیوں کہ آپ کو کام ملنے میں بہت وقت بھی لگ سکتا ہے۔ شروع شروع میں چھ مہینوں سے لے کر ایک سال تک بھی لگ سکتا ہے کہ آپ کو کوئی آرڈر نہ ملے۔ لیکن آپ کو صبر رکھنا ہے اور اپنی ا سکل کو بہتر سے بہتر بنانا ہے۔
آئیے جانتے ہیں کہ اس سے پیسہ کیسے کمایا جائے۔سب سے پہلے ، رینک کے مطابق ،فائیور 497نمبر پر ہے ،جو کہ ایک بہت بڑی کامیابی ہے۔اس ویب سائٹ پر دنیا کے تمام ممالک کے لوگ جڑے ہوئے ہیں ۔ یہ ایک ایسا آن لائن پلیٹ فارم ہے جہاں پر روزانہ لاکھوں افراد اپنی قابلیت سے پیسہ کماتے ہیں ، لیکن اس پر اکاؤنٹ بنانے سے پہلے ، آپ کو معلوم ہونا چاہیے کہ آپ اس کام سے متعلق ایک بیئرر بناتے ہیں، جس میں آپ ماہر ہیں اور اکاؤنٹ بنانے کے بعد وہاں اس بیئر کو شامل کرتے ہیں۔
یہاں دو طرح کے لوگ ہیں، جن کو کچھ کام کرنا ہے اور وہ لوگ جو وہ کام کرسکتے ہیں۔ جب آپ یہاں اپنا اکاؤنٹ بناتے ہیں تو پھر جن لوگوں کو کام کرنا ہوگا، وہ آپ کے ساتھ رابطہ کریں گے اور آپ ان کا کام کریں گے۔ اس کے بدلے میں آپ پیسےکما سکتے ہیں۔
آپ کسی بھی کام کی کم سے کم قیمت یہاں پر رکھ سکتے ہیں۔ یہاں10ڈالر ہندوستانی روپے میں 734.86روپے ہیں ۔
اس ویب سائٹ کے ذریعے آپ ایک دن میں جتنا چاہیں کام کرسکتے ہیں۔ یہاں کام کرنے کی کوئی حد نہیں ہے۔ اس کے علاوہ ، اگر آپ بہت سارے کاموں میں ماہر ہیں ، تو آپ ان تمام کاموں کو یہاں انجام دے کر اچھی کمائی کرسکتے ہیں۔
فائیور کیا کرسکتا ہے؟

آپ fiverr میں کچھ بھی کرسکتے ہیں ، جو بھی کام آپ کے پاس آتا ہے۔ لیکن یہ سارے کام آن لائن ہیں اور آپ کو آن لائن کر کے انہیں دینا ہوگا۔ فائیور میں درج ذیل زمروں کے ذریعے سے کسی ایک اسکل کو سیکھ کر آپ پیسے کماسکتے ہیں:

Categories Interest
Graphics & Design Social Media Content
Digital Marketing Brand Identity
Writing & Translation Image Editing
Video & Animation Print Design
Music & Audio Photography
Programming & Tech Website Building
Data E-Commerce
Business Book & eBook Publishing
Lifestyle Content Writing
آپ اس کام کے مطابق ایک اکاؤنٹ بنا سکتے ہیں، جس میں آپ ماہر ہیں ، کچھ دیر کی سخت محنت کے بعد ، آپ کو آرڈر ملنا شروع ہوجائیں گے۔ آپ جتنی بھی کیٹگریز پر کام کرسکتے ہیں ، وہاں کسی بھی قسم کی کوئی پابندی نہیں ہے۔ لیکن آپ وہ کام کریں جو آپ بہت اچھے طریقے سے کرسکتے ہیں۔

فائیور پر کیسے اکاؤنٹ بنائیں؟

سب سے پہلے آپ کو اپنے موبائل یا کمپیوٹر سے گوگل کھولنا ہے اور وہاں فائیور تلاش کرنا ہے۔آپ کو پہلے نمبر پر فائیور کی ویب سائٹ مل جائے گی۔ آپ کو اسے کھولنا ہوگا۔ کھلنے کے بعد آپ کو اس میں شامل ہونے کا آپشن ملے گا ، اس پر کلک کریں۔ اس کے بعد ، آپ کے سامنےتین (۳)
آپشنز آئیں گے:
۱۔جاری رکھیں فیس بک کے ساتھ:
اگر آپ فیس بک کے ذریعےاکاؤنٹ بنانا چاہتے ہیں تو ، فیس بک پر جاری رکھیں پر کلک کریں۔
۲۔ جی میل کے ساتھ جاری رکھیں:
اگر آپ جی میل کےذریعے کوئی اکاؤنٹ بنانا چاہتے ہیں، تو جی میل کے ساتھ جاری رکھیں پر کلک کریں۔
۳۔ ای میل:
اگر آپ ای میل آئی ڈی کے ساتھ اکاؤنٹ بنانا چاہتے ہیں تو ، باکس میں ای میل آئی ڈی جمع کروائیں اور جاری پر کلک کریں۔
کلک کرنے کے بعد ایک نیا صفحہ کھل جائے گا،جس میں آپ کو صارف کا نام اور پاس ورڈ کا آپشن ملے گا۔ اس میں آپ اپنی پسند کا صارف نام اور پاس ورڈ درج کرنا ہے اور جوائن پر کلک کریں۔
شامل ہونے کے بعد ، پہلا صفحہ کھلے گا۔ اس میں ، آپ ای میل کی شناخت کی توثیق کرنی ہوگی۔ آپ نے جو ای میل آئی ڈی داخل کیا ہے، اسے لاگ ان کریں، جس میں ایک میل فائیور سے آئے گا۔ وہ میل کھول دے گا ، جس میں فائیور کی طرف سے ایک لنک آئے گا، اس پر کلک کریں، تاکہ آپ کا فائیوراکاؤنٹ فعال ہوجائے اور تصدیق ہوجائے۔
فائیورپر اپنی پہلی گیگ کیسے بنائیں؟
دوست گیگ بنانے کے لیے ، پہلے آپ نے اوپر لکھا ہوگا ، بیچنے والے۔بیچنے والے پر کلک کریں ، پھر اس کے بعد ایک فارم کھلے گا، اس فارم کو پوری کی طرح پُر کریں اور آپ کو اپنی مکمل معلومات داخل کرنی ہوگی۔ مثلاً:
دستیابی:
اس میں آپ کو پہلا آپشن فل ٹائم یا پارٹ ٹائم ملے گا، جس میں آپ کو فل ٹائم منتخب کرنا ہوگا۔
لنکڈ اکاؤنٹ:
اس میں آپ کے تمام سوشل میڈیا اکاؤنٹ جیسے فیس بک ، ٹویٹر کو لنک کرنا ہوگا۔
زبان:
اس میں، آپ کو اپنی زبان منتخب کرنی ہوگی۔ اس میں آپ کو انگریزی منتخب کرنا ہوگی۔
ہنر:
اس اختیار میں اپنی مہارت منتخب کریں۔ یعنی ٹیلنٹ کے بارے میں بتانے کے لیے۔اس کے بعد ہاں پر کلک کریں۔ کلک کرنے کے بعد اور دو(۲) باکس اوپن ہوں گے۔ جس میں آپ کو پہلے خانے میں اپنا ہنر لکھناہوگا۔ آپ کیا ہنر رکھتے ہیں اور دوسرے باکس میں آپ کو اپنے تجربے کے بارے میں لکھنا ہوگا، تجربہ لکھنے کے بعد ، کریئر پر کلک کریں۔
تعلیم:
اس آپشن میں آپ کو اپنی تعلیم لکھنا ہوگی۔
سرٹیفکیٹ:

پروفائل فوٹو:اپنی تصویر کو پروفائل پر یہاں اپ لوڈ کریں۔     اگر آپ کے پاس کام کا تجربہ سرٹیفکیٹ ہے تو، اس کی تمام تفصیلات کو پُر کریں۔

تفصیل :
آپ کو کام کے بارے میں لکھنا ہوگا۔ جو آپ کو 150الفاظ میں لکھنا ہے۔ اتنا کام کرنے کے بعد ، کلک کریں اور ایک Gig بنائیں۔
یہ سب کرنے کے بعد آپ کا Fiverr اکاؤنٹ تیار ہوجائے گا ، اب آپ آسانی سے سمجھ سکتے ہیں Fiverr کیا ہے اور اس میں اکاؤنٹ بنانا کتنا آسان ہے۔ آپ کی کمائی کا آرڈر آمد کے ساتھ ہی شروع ہوگا۔ بس آپ کو صحیح معلومات شامل کرنا ہوں گی۔ جس کے لیے صرف آپ کی اچھی مہارت ہی آپ کے آن لائن کمائی کا ذریعہ بن سکتی ہے۔
اس ویب سائٹ کے ذریعے آپ ایک دن میںجتنا چاہیں کام کرسکتے ہیں۔ یہاں کام کرنے کی کوئی حد نہیں ہے۔ اس کے علاوہ ، اگر آپ بہت سارے کاموں میں ماہر ہیں ، تو آپ ان تمام کاموں کو یہاں انجام دے کر اچھی کمائی کرسکتے ہیں۔

0 Comments

Submit a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

۲۰۲۱ اکتوبر