انٹیریئر ڈیزائننگ: مواقع اور مستقبل
آج کے دور میں مکان کی تعریف صرف اینٹ ، سیمنٹ ،لکڑی سے بنے ڈھانچے تک ہی محدود نہیں ہے۔ اب آپ صرف تعمیر مکمل کرکے گھر کو گھر نہیں کہہ سکتے۔ اکثر ہم گھر میں بڑے بزرگوں سے سنتے ہیں کہ زمانہ بہت بدل چکا ہے۔ رہنے کھانے ، پینے ، پہننے اوڑھنےکے طریقہ بہت الگ ہوگئےہے۔ پہلے کے وقت میں لوگ سادگی سے زندگی بسر کرنا پسند کرتے تھے۔لیکن آج کا دور فیشن کا ہے۔ جہاں لوگ اپنے ساتھ ساتھ گھروں کو بھی سجاتے ہیں۔ گھرکو منفرد بنانے اور اسے بہترین خصوصیات سے سجانے کے لیے لوگ پروفیشنل انٹیرئیر ڈیزائنر کی خدمات حاصل کررہے ہیں۔
انٹیریئر ڈیزائنر کی مانگ اب صرف میڑو شہروں تک ہی محدود نہیں رہی۔ چھوٹے شہروں میں بھی انٹیریئر ڈیزائنر کی مانگ بہت زیادہ ہوگئی ہے۔ آج کل لوگ نیا فلیٹ لیتے ہی اسے سجانے کے لیے انٹیریئر ڈیزائنر کی تلاش شروع کردیتے ہیں۔ اگر آپ کو بھی گھر ، کمرہ ، آفس یا کسی بھی جگہ کو سجانے کا شوق ہے اور آپ کچھ تخلیقی سجاوٹ کرنا چاہتے ہیں تو انٹیریئر ڈیزائننگ کورس آپ کے لیے ایک اچھا آپشن ہے۔ آپ کے لیے اس شعبے کے بارے میں تحقیق کرنا بہت ضروری ہے۔ اب ہم آگے بڑھتے ہیں اور جانتے ہیں کہ یہ انٹیریئر ڈیزائننگ کیا ہے؟ کیوں کرنا چاہیے؟ اس کے کیا اثرات ہوسکتے ہیں؟ وغیرہ وغیرہ۔
آج کے ٹیکنالوجی کے دور میں فیشن اور ڈیزائن کی اہمیت بہت بڑھ گئی ہے۔ فیشن کے اس دور میں جو چیزیں لوگوں کو اپنی طرف متوجہ کرتی ہیں وہ فوری طور پر ان پر اثر انداز ہوتی ہیں، جس کے نتیجے میں ان کی ڈیزائن، فیشن، سجاوٹ وغیرہ کی خواہش اور زیادہ مضبوط ہو جاتی ہے۔ ایک انٹیریئر ڈیزائنر سجاوٹ سے متعلق کام کرتا ہے۔
اندرونی سجاوٹ کے تحت ان کا بنیادی کام کسی بھی گھر،روم، دفتر، انسٹی ٹیوٹ، اسکول، کالج، ہسپتال وغیرہ میں رنگوں کو منظم طریقے سے استعمال کرنا اور فرنیچر وغیرہ کے ذریعے خوبصورت شکل دینا ہے۔ آج انٹیرئیر ڈیزائنرز صرف گھروں کو سجانے تک محدود نہیں ہیں بلکہ شاپنگ مالز، ملٹی پلیکس وغیرہ میں سجاوٹ کا کام ان کے ذریعہ کیا جاتا ہے۔ انٹیریئر ڈیزائننگ میں، بنیادی توجہ ،بنیادی طور پر منصوبہ بندی، تعمیر، تزئین و آرائش اور سجاوٹ پر ہوتی ہے۔
انٹیریئر ڈیزائنر کیسے بنیں؟
اس شعبے میں بہتر کیریئر بنانے کے لیے آپ کو تخلیقی صلاحیتوں اور ٹیکنالوجی کی اچھی سمجھ ہونی چاہیے، چونکہ اس شعبے کا تعلق ڈیزائننگ سے ہے، اس لیے آپ کے تخیل اور نئے آئیڈیاز پر کام کرنے اور انھیں حقیقت بنانے کی صلاحیت ضروری ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ، مارکیٹ میں چل رہے رجحانات کے ساتھ اپ ڈیٹ ہونے کے ساتھ ساتھ گاہک سے دوستانہ رویہ رکھنا بھی بہت ضروری ہے۔ اگر آپ انٹیریئر ڈیکوریشن کورس کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو بتاتے چلیں کہ موجودہ وقت میں اس کا دائرہ مسلسل بڑھتا جا رہا ہے۔ آپ 12ویں کے بعد ڈپلومہ یا ڈگری کورس کر سکتے ہیں۔
انٹیریئر ڈیزائنر بننے کی اہلیت
ڈیزائن کورس کرنے کے لیے، آپ کو کسی بھی اسٹریم سے 12ویں پاس کرنا ضروری ہے۔ 12ویں میں کم از کم 40 سے 50 فیصد نمبر ہونا ضروری ہے۔ آپ گریجویشن کے بعد بھی یہ کورس کر سکتے ہیں۔ انٹیریئر ڈیزائن کورسز ڈپلومہ اور ڈگری دونوں سطحوں پر کرائے جاتے ہیں، آپ اپنی مرضی کے مطابق انتخاب کر سکتے ہیں۔ ڈپلومہ کورس کی مدت ایک سال اور ڈگری کورس کی مدت 4 سال ہے۔ سب سے اہم بات یہ ہے کہ آپ کو انگریزی زبان کا اچھا علم ہونا چاہیے۔
انٹیریئر ڈیزائن کورس کا نصاب

Design Skill)
(Art & Graphics)
(Design Practice)
(Construction & Design)
(Furniture Design)
(Interior Design Theory)
(Construction Technology)
(Cost Estimation)
(Materials & Finishes)
( Colour Theory & Techniques)
(Computer Aided Graphic Design)

فری آن لائن کورس:
Skillshare
Udemy
Alison Diploma in Interior Design
YouTube Courses
نٹیرئیر ڈیزائننگ کرتے وقت کچھ باتوں پر توجہ دی جائے تو یہ نہ صرف آپ کے کمرے یا گھر کو دلکش بنائے گی ساتھ ہی آپ کے ذہن کو بھی تقویت بخشے گی۔رنگوں کی ترتیب ، پردؤں کا رنگ ، دیواروں کا رنگ ، پودے اور دوسری تبدیلیاں آسانی سے آپ کے مزاج کو خوشنما بناسکتی ہےاور آپ کے ذہن کو منفی سے مثبت سوچ کی طرف راغب کرتی ہے۔
ڈیزائن کرتے وقت اپنے پسندیدہ احساسات کو ذہن میں رکھیں۔ مختلف قسم کی تبدیلیاں کرکے اپنے اندر، اپنے خاندان اور مہمانوں کے لیے مثبت جذبات پیداکرنے کی کوشش کریں۔
انٹیریئر ڈیزائنر کورس کی فیس
چونکہ انٹیریئر سجاوٹ کے کورس ڈگری اور ڈپلومہ دونوں سطحوں پر ہیں اور دونوں کی فیسیں مختلف ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ اس کورس کی فیس اس بات پر منحصر ہے کہ آپ یہ کورس کس انسٹی ٹیوٹ سے کر رہے ہیں کیونکہ تمام اداروں کی فیس سہولت کے مطابق مختلف ہوتی ہے۔ اگر آپ ڈپلومہ کورس کرتے ہیں تو آپ کو کم فیس ادا کرنی پڑے گی اور اگر آپ ڈگری کورس کرتے ہیں تو اس کے لیے آپ کو زیادہ فیس ادا کرنی ہوگی۔ انٹیریئر سجاوٹ کا کورس کرنے کے لیے، فیس 30,000 روپے سے لے کر 2 لاکھ روپے تک ہے۔انٹیریئر ڈیزائن کا کورس کرنے سے پہلے آپ کو اس ادارے کا دورہ کرنا چاہیے جس میں آپ انٹیریئر لینا چاہتے ہیں۔ وہاں کے طلباء سے بات کریں، تقرری کا ریکارڈ دیکھیں اور پھر آپ اپنے اعداد و شمار کے مطابق فیس کا فیصلہ کریں۔ آپ رعایت کے لیے تنظیم سے بھی بات کر سکتے ہیں اور اپنی فیس کم کروا سکتے ہیں۔
انٹیریئر ڈیزائنر کی تنخواہ
انٹیریئر ڈیزائننگ میں 2 سال کا ڈپلومہ کرنے کے بعد، آپ بڑی کمپنی میں انٹرن شپ کے تحت 20,000 روپے ماہانہ تک آسانی سے حاصل کر سکتے ہیں۔ نیز تجربہ بڑھنے پر آپ کی آمدنی کی کوئی حد نہیں ہے۔ ایک بڑے ڈیزائنر کو ایک سے دو کمروں کے دو سے تین لاکھ روپے بہت آسانی سے مل جاتے ہیں۔ Glassdoor کے اعداد و شمار کے بارے میں بات کرتے ہوئے، بھارت میں ایک انٹیریئر ڈیزائنر کی اوسط سالانہ تنخواہ 3 لاکھ روپے ہے۔
انٹیرئیر ڈیزائن کورس کےلیے کچھ مشہور کالج :
IIAD, Delhi
CEPT University, Ahmedabad
Pearl Academy
Amity University, Noida
Bangalore School of Design, Bangalore
Arch College of Design & Business, Jaipur
UID Ahmedabad
Vogue Institute of Art and Design
JD Institute of Fashion Technology,
Bangalore
INIFD Mumbai
آج کل ہر کوئی اپنے کیرئیر کی فکر میں ہے۔ ایسی صورت حال میں بہت سے لوگ صرف چند منتخب کیرئیر کی طرف جارہےہیں۔ کئی کیرئیر ایسے ہوتے ہیں جن پر کم ہی دھیان جاتا ہے۔ انٹیرئیر ڈیزائننگ کیرئیر بنانے کا ایک اچھا آپشن ہے۔

0 Comments

Submit a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

جون ٢٠٢٢