ایم ایس آفس (MS Office) کیاہے ؟اور کہاں سے سیکھیں؟

ایم ایس آفس کو مائیکروسافٹ آفس بھی کہا جاتا ہے، یہ ایک ایپلی کیشن سافٹ ویئر ہے جسے مائیکروسافٹ نے بنایا ہے، اگرچہ دو طرح کے سافٹ ویئر ہیں، ایک سسٹم سافٹ ویئر اور دوسرا ایپلی کیشن سافٹ ویئر، ایم ایس آفس ایک ایپلی کیشن سافٹ ویئر ہے، ایم ایس آفس پیکج میں آپ کو بہت سی ایپلی کیشنز دیکھنے کو ملتی ہیں جیسے مائیکروسافٹ ورڈ، مائیکروسافٹ ایکسل وغیرہ۔
مائیکرو سافٹ آفس کے کئی الگ الگ قسم کے ورژن بھی آتے ہیں، جیسے مائیکرو سافٹ آفس 2003، مائیکرو سافٹ آفس 2007، مائیکرو سافٹ آفس 2010 وغیرہ، ابھی آپ لوگ مائیکرو سافٹ آفس 2007 یا 2010 استعمال کر رہے ہیں،اس کا استعمال عام طور پر آفسزمیں کیا جاتا ہے، آپ پرسنل بھی استعمال کر سکتے ہیں۔
اگر آپ کوآفس میں کسی بھی ڈیٹا کو ٹائپ کرنا ہے تو آپ کے پاس مائیکرو سافٹ ورڈ ہونا چاہیے، یا کیلکولیشن کے لیے مائیکرو سافٹ ایکسل اور پریزنٹیشن بنانے پاور پوائنٹ سافٹ وئیر ہونا چاہیے، ا یہ تمام مائیکرو سافٹ آفس کے ایپلیکشزہوتے ہیں۔
آپ مائیکرو سافٹ آفس کا استعمال پرسنل کام کرنے کے لیے بھی کر سکتے ہیں، اگر آپ اپنا ریزیوم بنانا چاہتے ہیں تو آپ کو مائیکرو سافٹ ورڈ کی ضرورت ہے، یا پھر آپ کو کوئی بھی میٹر ٹائپ کرنا ہے اور انگریزی میں کرنا ہےتو آپ اس کی مدد سے بآسانی کر سکتے ہیں۔اگر آپ کسی بھی اسکول میں ٹیچر ہیںاور آپ کوکوئی پریزینٹیشن بنانی ہے تو آپ کو مائیکرو سافٹ پاور پوائنٹ کی مدد سے بنا سکتےہیں۔
آج کے وقت میں مائیکرو سافٹ آفس آنا ضروری ہے،اس کے ذریعے آپ اپنے بہت سے کاموں کو خود بھی کر سکتے ہیں، اسے ڈیسک ٹاپ،لیپ ٹاپ یا موبائل فون پر بھی استعمال کر سکتے ہیں، مائیکروسافٹ آفس کو استعمال کرنے کے لیے آپ کو انٹرنیٹ کنکشن کی ضرورت نہیں ہوتی ، مائیکرو سافٹ آفس میں آپ جو بھی فائلیں بناتے ہیں،وہ آپ کی ہارڈ ڈسک میں سیو ہوجاتی ہیں۔

 

مائیکرو سافٹ آفس نے اپناجدید ورژن بھی نکال دیا ہے، جس کا نام مائیکروسافٹ آفس 365 ہے، یہ ورژن ویب سروس پر مبنی ہے، اس پر جو بھی کام کریں گے وہ آن لائن رہتا ہے، اس کو استعمال کرنے لیےانٹرنیٹ کنکشن کی ضرورت رہےگی۔

مائیکروسافٹ ورڈ(Microsoft Word)

ایم ایس ورڈ ایم ایس آفس کا بھی حصہ ہے ،اور ایم ایس آفس مائیکرو سافٹ کا ایپلیکشن ہے، ایم ایس ورڈ کی مدد سے آپ بہت سارے کام کر سکتے ہیں۔ جیسا کہ درخواست لکھنا، کوئی ای میل لکھنا ، ریزیوم بنانا، سوالیہ پرچے تیار کرنا، لیٹر ہیڈ بنانا وغیری کاموں کو کر سکتے ہے۔اس کے بہت سے طریقے ہیں۔ سب سے پہلے آپ کوا سٹارٹ بٹن پر کلک کرنا ہوتا ہے اور اس کے بعد آپ مائیکرو سافٹ آفس کو تلاش کریں، اس فولڈر میں آپ ایم ایس ورڈ مل جائےگا،اس پر کلک کریں،اس سےآپ ایم ایس ورڈ کو کھول سکتے ہیں۔
دوسرا طریقہ یہ ہے کہ نیچے دیئے ہوئے سرچ بار پر آپ کو ایم ایس ورڈ ٹائپ کرناہے, اور آپ کے سامنے ایم ایس لفظ آ جائے گا۔ اس پر انٹر کرنا ہے، آپ کا ایم ایس ورڈ اوپن ہو جائے گا، اور تیسرا طریقہ یہ ہے کہ آپ اس کی ایپ پر کلک کرکے مائیکرو سافٹ ورڈ کو اوپن کر سکتے ہیں۔

مائیکرو سافٹ آفس کے تین اہم سافٹ ویئر ز

 ایم ایس ایکسل(Microsoft Excel)

ایکسل کا نام آپ نے ضرور سنا ہوگا، کیوں کہ کمپیوٹر پر کام کرنے والا ہر شخص کسی بھی قسم کا کام کرتا ہے ،چاہے وہ کام چھوٹا ہو یا بڑا، یعنی ہر شخص کو ایکسل کی ضرورت ہوتی ہے۔ یہ مائیکروسافٹ آفس کا ایک حصہ ہے، جس میں آپ آسانی سے کسی بھی قسم کا حساب کتاب کر سکتے ہیں۔
فرض کریں کہ اگر آپ کسی اسکول میں کام کرتے ہیں تو ایکسل کے ذریعے بچوں کے نتائج آسانی سے تیار کر سکتے ہیں، اگر آپ سیلز مین ہیں تو ایکسل میں سیلز کی رپورٹ بھی تیار کی جا سکتی ہے، اگر آپ دیکھیں تو ہر قسم کے کام کے لیے ایکسل بہت ضروری ہے، کیوں کہ اس کے ذریعے بڑے بڑے حساب کتاب آسانی سے کیے جا سکتے ہیں۔
ایم ایس پاور پوائنٹ

(Microsoft Power Point)

مائیکروسافٹ پاورپوائنٹ مائیکروسافٹ آفس کا ایک حصہ ہے، جس کے ذریعے پرزینٹیشن تیار کی جاتی ہے، آپ اسے اپنے گھر پر، آفس میں کہیں بھی استعمال کرسکتے ہیں، اس میں بہت سے ٹیمپلیٹس مفت ہیں۔
اسے پی پی ٹی، پاورپوائنٹ، مائیکروسافٹ پاورپوائنٹ جیسے کئی ناموں سے جانا جاتا ہے۔
اگر آپ ایم ایس آفس کورس کرنے کا سوچ رہے ہیں تو آپ کو کہیں اور جانے کی ضرورت نہیں ہے، اب آپ ایم ایس آفس کا پورا کورس اپنے گھر بیٹھے یوٹیوب کی مددسے سیکھ سکتے ہیں۔
یوٹیوب چینل لنکس:

Ajaz Computers
https://www.youtube.com/@AjazComputers
GS Graphics
https://www.youtube.com/@GSGraphics/playlists

٭ ٭ ٭

Comments From Facebook

0 Comments

Submit a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے