۲۰۲۳ جنوری
آپ سب نے ڈیٹا انٹری جاب کا نام تو سنا ہی ہوگا۔ 12ویں کرنے کے بعد بہت سے طلبہ کمپیوٹر کا بنیادی کورس کرنے کے بعد کسی نہ کسی کمپنی ، انسٹی ٹیوٹ وغیرہ میں ڈیٹا انٹری کی نوکری میں لگ جاتے ہیں۔ جہاں انھیں شروع میں دس سے بارہ ہزار روپے آسانی سے مل جاتے ہیں۔ 12ویں یا گریجویٹ پاس طلبہ یہ کام بہت آسانی سے کر سکتے ہیں۔لیکن آج کا دور انٹرنیٹ اور ڈیجیٹل ٹیکنالوجی کا ہے۔ اسی لیے کام کرنے کے طریقے بھی بدل رہے ہیں۔ اب لوگ گھر بیٹھے بھی ڈیٹا انٹری کے ذریعے کما سکتے ہیں۔
کیا آپ جانتے ہیں؟ آن لائن ڈیٹا انٹری سے پیسے کیسے کمائے جا سکتے ہیں؟ڈیٹا انٹری کا نام سنتے ہی سب کو پتہ چل جاتا ہے کہ اس کام میں کمپیوٹر میں کسی نہ کسی قسم کا ڈیٹا ڈالنا پڑتا ہے۔ ڈیٹا انٹری کو کسی پروڈکٹ کی فہرست یا تصویر یا معلومات فراہم کی جاتی ہیں۔ جسے کمپیوٹر کے ذریعے ٹائپ کرکے درست طریقے سے داخل کرنا ہوتا ہے۔ٹائپ کرتے وقت آپ کو اس بات کا خیال رکھنا ہو گا کہ آپ جو ٹائپ کر رہے ہیں وہ غلط نہیں ہے، کیونکہ آپ کی ایک غلطی کی وجہ سے حساب غلط ہو سکتا ہے۔
آن لائن ڈیٹا انٹری کے لیے درکار ہنر
ڈیٹا انٹری کا کام گھر بیٹھے کرنے کے لیے آپ کے پاس کچھ چیزیں ہونی چاہئیں، تب ہی آپ آن لائن ڈیٹا انٹری کر کے کما سکتے ہیں۔ انگریزی ،اردو یا مراٹھی پڑھنے اور لکھنے پر عبور حاصل ہونا چاہیےاور کمپیوٹر کا بنیادی علم ہونا چاہئے۔
آپ کے پاس اردو، ہندی اور انگریزی ٹائپنگ کی رفتار اچھی ہونی چاہیے۔
آپ کے پاس اپنا ایک لیپ ٹاپ یا کمپیوٹراور انٹرنیٹ کنکشن ہونا ضروری ہے۔
آپ کوInPage,MS Excel,Tally,Google Slides یا MS Word کی اچھی سمجھ ہونی چاہیے۔
ڈیٹا انٹری کی مندرجہ ذیل قسمیں ہیں۔
ڈیٹا انٹری کی مختلف اقسام
Captcha Entry
ڈیٹا انٹری میں Captcha Entry سے متعلق بہت کام ہوتا ہے۔ اس قسم کے ڈیٹا انٹری میں، آپ کو اسکرین پر 10 سے 15 الفاظ کا Captcha کوڈ دیا جاتا ہے۔ جو حروف تہجی اور اعداد میں ہوتا ہے۔ آپ کو یہ الفاظ ٹائپ کرنے ہوں گے۔ یہ کام کوئی بھی کمپیوٹر اور موبائل دونوں سے کر سکتا ہے۔
Snippet Data Entry
Snippet Data Entry کرنے والے امیدوار کو ایک فارم بھرنا ہوگا۔ یہ کام کچھ حد تک Captcha ڈیٹا انٹری سے ملتا جلتا ہے۔ اس میں آپ کو دس سے پندرہ انٹری فارم پُر کرکے جمع کرنے ہوں گے۔ اس قسم کے ڈیٹا انٹری کے لیے آپ کے پاس کمپیوٹر یا لیپ ٹاپ ہونا ضروری ہے۔
Form Filling
ڈیٹا انٹری کے کام میں فارم میں کچھ انٹریز کو پُر کرنا ہوتا ہے۔ یہ فارمSnippet Entry کے انٹری فارم سے بڑے ہیں۔ اس انٹری میں ایک فارم میں تقریباً 25 سے 30 انٹری کو پُر کرنا ہوتا ہے۔ آپ کو انٹریز کی تعداد کے مطابق معاوضہ ملتاہے۔ غلط انٹری کرنے پر کچھ نہیں ملتا ہے۔
مختلف آن لائن ایگزام فارم بھرنا سیکھ کر آپ ایک فارم بھرنے کے150 تا 200روپیےکماسکتے ہیں۔اسی کے ساتھ آپ اسکالر شیپ فارم بھر کر بھی کماسکتے ہیں۔
Data Entry
اس قسم کی ڈیٹا انٹری میں آپ کو کچھ تصاویر دی جاتی ہیں،جن سے آپ کو معلومات اکٹھی کرنی ہیں اور کمپیوٹر میں ٹائپ کرنی ہیں۔ آپ کی ٹائپنگ کی رفتار جتنی بہتر ہوگی، آپ اتنی ہی زیادہ انٹری کر سکتے ہیں۔ جس کی وجہ سے آپ کی کمائی بھی زیادہ ہوگی۔ آپ یہ کام فل ٹائم یا پارٹ ٹائم کر سکتے ہیں۔اس قسم کے انٹری کے لیے آپ کے پاس لیپ ٹاپ یا کمپیوٹر ہونا ضروری ہے۔ اس کے علاوہ آپ کو MS Excel, MS Word,Tally یا دیگر ڈیٹا انٹری سافٹ ویئرز کی اچھی سمجھ ہونی چاہیے۔
Page Typing
اس کام میں آپ کو کمپیوٹر میں کسی تصویر یا ہارڈ پیپر کا ڈیٹا داخل کرنا ہوگا۔ صفحہ ٹائپنگ میں، صفحہ کے مطا بق آپ کی ادائیگی ہوتی ہے۔ آپ جتنے صفحات ٹائپ کرتے ہیں اس کے مطابق آپ سے چارج کیا جاتا ہے۔ صفحہ ٹائپنگ کے لیے آپ کی ٹائپنگ کی رفتار اچھی ہونی چاہیے۔ آپ کو غلط ٹائپنگ کے لیے کچھ نہیں ملے گا۔یہ کام کرنے کے لیے آپ کے پاس کمپیوٹر ہونا ضروری ہے۔
کچھ بنیادی ٹولز MS Word,Google Docs,InPage,MS Excelوغیرہ کی بھی اچھی سمجھ ہونی چاہیے۔
Word Processor یا Typist
یہ بھی ڈیٹا انٹری سے متعلق کام ہے۔ اس قسم کا کام کرنے والوں کو میل بھیجنی اور رپورٹیں تیار کرنی پڑتی ہیں۔ اس قسم کے کام کو کرنے کے لیے انگریزی زبان کی اچھی مہارت ہونی چاہیے، اور رفتار کے ساتھ ٹائپ کرنے کے قابل ہونا چاہیے۔کچھ بنیادی ٹولز ایم ایس ورڈ، ایم ایس ایکسل، پاور پوائنٹ کی بھی اچھی سمجھ ہونی چاہیے۔ آپ اس کام میں بیٹھ کر روزانہ 400 سے 500 روپیے بآسانی کما سکتے ہیں۔
Data Clean
اس کام میں آپ کو صرف غلط ڈیٹا کو ڈھونڈ کر درست کرنا ہے۔ اس کام کو(Scrubbing) بھی کہتے ہیں۔ اس کام کو کرنے کے لیے آپ کو بنیادی کمپیوٹر اور بنیادی ٹولز جیسے MS Word,MS Excel کی اچھی معلومات ہونی چاہیے۔
Survey Jobs
سروے نوکریوں کا سروے ڈیٹا انٹری آن لائن کاروبار میں بہت اہم ہے۔ یہی وجہ ہے کہ اس وقت لوگ آن لائن سروے کرکے خوب کما رہے ہیں۔ایسے میں اگر آپ گھر بیٹھے ڈیٹا انٹری کر کے پیسے کمانا چاہتے ہیں۔ تو وہ آن لائن سروے کرکے بھی کما سکتے ہیں۔آن لائن سروے سے کمانے کے لیے پہلے آپ کو کچھ سوالات کے جوابات دینے ہوں گے، اس کے بعد ہی آپ کما سکتے ہیں۔ آپ جتنے زیادہ سروے کریں گے، اتنا ہی آپ کمائیں گے۔آپ کو بہت سی ویب سائٹس ملیں گی، جو انٹرنیٹ پر سروے کرتی ہیں۔ جہاں آپ آن لائن سروے سے متعلق کام تلاش کرکے کما سکتے ہیں۔ آپ یہ کام موبائل اور لیپ ٹاپ دونوں سے کر سکتے ہیں۔
تصویر کو ٹیکسٹ میں تبدیل کرنا
Image convert into text
ڈیٹا انٹری میں تصویر پر لکھا ہوا ڈیٹا ٹائپ کرنا بھی اچھا کام ہے۔ اس کام میں آپ کو تصاویر دی جاتی ہیں۔ جس پر کچھ الفاظ لکھے ہوتے ہیں۔ آپ کو ان الفاظ کو کمپنی کے ذریعہ فراہم کردہ ٹول میں ٹائپ کرنا ہوگا۔یہ کام کرنے کے لیے آپ کے پاس اچھی انگریزی ہونی چاہیے۔ آپ جتنی زیادہ تصاویر پر کام کریں گے، آپ کی کمائی اتنی ہی زیادہ ہوگی۔ غلط ٹائپنگ پر آپ کے پیسے کاٹے جائیں گے۔ اس کے علاوہ آپ پی ڈی ایف یا کسی بھی تصویری شکل کے مواد کو ٹیکسٹ میں تبدیل کرکے پیسے کما سکتے ہیں۔ مثلاً سوالیہ پرچہ، مضمون ، کتابچہ، اسائنمنٹ وغیرہ۔
Audio convert into text
اس وقت ویڈیو مواد کی مانگ بڑھ رہی ہے۔ آپ نے ایسی بہت سی ویڈیوز دیکھی ہوں گی۔ جس میں بولنے والے کے بولتے ہوئے بولے گئے الفاظ اسکرین کے نیچے نمودار ہوتے ہیں۔ان الفاظ کو سننے کے بعد متن میں تبدیل کرنے کا کام ڈیٹا انٹری والے لوگ کرتے ہیں۔ ایسی صورت حال میں آپ آڈیو یا ویڈیو سن کر اور بولے گئے الفاظ ٹائپ کرکے بھی کما سکتے ہیں۔ انٹرنیٹ پر ایسی بہت سی سائٹس ہیں، جہاں آپ کو بہت سارے کام ملیں گے۔آپ کو یہ کام بہت احتیاط سے کرنا ہے، تاکہ آپ کوئی لفظ غلط نہ لکھیں۔ اگر آپ روزانہ دو سے تین ویڈیوز پر کام کرتے ہیں ،تو آپ روزانہ 1500 سے 2000 تک کما سکتے ہیں۔
ڈیٹا انٹری کے فائدے
اس نوکری میں آپ کی ڈگری کی کوئی اہمیت نہیں ہے۔ اگر آپ بھی 10ویں/12ویں پاس ہیں، تو آپ ڈیٹا انٹری کا کام کر سکتے ہیں، آپ کو بس کمپیوٹر کا بنیادی کورس کرنا ہے۔ اس کے بعد آپ ڈیٹا انٹری کا کام کر سکتے ہیں۔ آپ یہ کام پارٹ ٹائم یا فل ٹائم کر سکتے ہیں۔ آپ ڈیٹا انٹری کا کام دفتر یا گھر دونوں سے کر سکتے ہیں۔آپ یہ کام کسی بھی وقت کر سکتے ہیں۔ آپ کو صرف کام کرکےدینا ہے ۔کوئی بھی طالب علم جاب کرتے ہوئے اور خواتین گھریلو کام کے دوران یہ کام کر سکتی ہیں۔
ڈیٹا انٹری کا کام
بہتر ہے کہ آپ اپنا کوئی بھی کام کرتے ہوئے پارٹ ٹائم میں الگ سے کمائیں۔
ڈیٹا انٹری کے کام سے متعلق کچھ اہم باتیں
اگر آپ آن لائن ڈیٹا انٹری کر کے پیسے کمانے کا سوچ رہے ہیں تو آپ کو پہلے کچھ چیزیں جان لینی چاہئیں، ورنہ آپ کو نقصان ہو سکتا ہے۔آن لائن ڈیٹا انٹری جاب کی تلاش کے دوران، آپ کو ویب سائٹ کے بارے میں تحقیق کرنی ہوگی۔ انٹرنیٹ پر ڈیٹا انٹری کے کام سے متعلق بہت سی فراڈ ویب سائٹس بھی ہیں، جو لوگوں کو بڑے بڑے کاموں میں پھنسا کر کام تو کروا لیتی ہیں، لیکن پیسے نہیں دیتیں۔ آپ کو بھی ذہن میں رکھنا ہوگاکہ کئی بار کام کرنے کے بعد بھی آپ کو وقت پر پیسے نہیں ملتے، جب تک کمپنی آپ کے کام سے پوری طرح مطمئن نہیں ہوتی، تب تک وہ پیسے نہیں دیتی۔اگر کوئی آپ کو کم کام کرنے کے لیے زیادہ پیسے دینے کی بات کر رہا ہے،تو آپ کو ایسی ویب سائٹس سے گریز کرنا چاہیے۔ اس قسم کی ویب سائٹ فراڈ ہو سکتی ہے۔ اگر کوئی کام کرنے سے پہلے آپ سے کسی قسم کا معاوضہ مانگ رہا ہے تو آپ کو ایسی ویب سائٹ سے دور رہنا چاہیے۔بعض اوقات آپ کو زیادہ کام کرنا پڑتا ہے، لیکن آپ کو پیسے کم ملتے ہیں۔ لیکن آپ کو اس کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ آپ کو یہ کام شروع میں کرنا پڑ سکتا ہے۔ جب آپ کے پاس تجربہ ہوگا تو آپ اس سے فائدہ اٹھائیں گے۔
خیال رہے کہ ڈیٹا انٹری کرتے وقت آپ کے پیسے غلط انٹری پر کاٹے جا سکتے ہیں، اس لیے کام احتیاط سے کریں۔
ڈیٹا انٹری جابز تلاش کرنے کے لیے سرفہرست ویب سائٹس
کچھ سر فہرست ویب سائٹس کے بارے میں بتا یا جا رہا ہے،جنہیں وزٹ کر کےگھر بیٹھے ڈیٹا انٹری کا کام تلاش کر سکتے ہیں۔ یہاں کام تلاش کرنے کے لیے پہلے ای میل کی مدد سے اپنا اکاؤنٹ بنائیں۔اگر آپ کو ڈیٹا انٹری کا تجربہ ہے، تو اپنا پورٹ فولیو بنائیں اور اسے بھی اپ لوڈ کریں۔ اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ آپ کو کام کا تجربہ ہے۔
peopleperhour.com
guru.com
monster.com
careerbuilder.com
jooble.org
upwork.com
themuse.com
flexjobs.com
workingnomads.co
www.toptal.com
remotive.com
authenticjobs.com
remotive.io
skipthedrive.com
nexxt.com

3 Comments

  1. طالب

    بہت خوب

    Reply
    • شفاء

      ماشاء اللہ بہت اچھی معلومات ہے

      Reply
  2. Malik

    Bhot Khoob

    Reply

Submit a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

۲۰۲۳ جنوری