آپ جانتے ہیں گھر میں اگایا منی پلانٹ کتنا مفید ہے۔
منی پلانٹ دنیا بھر میں بہت سے ناموں سے جانا جاتا ہے۔ جیسے ڈیولز آئیوی، پوتھوس، سیلون کریپر، اور ہنٹر روب۔ نام کچھ بھی ہو، چینی اور ہندوستانی سمیت کئی ثقافتوں میں اسے صحت مند اور مبارک سمجھا جاتا ہے۔یہ دولت اور مثبت توانائی کا کام سمجھا جاتا ہے اور ہے۔
آئیے گھر کے اندر منی پلانٹس اگانے کے سب سے نمایاں فوائد کا جائزہ لیتے ہیں۔
۱۔ گرین کارنر:
اچھی طرح سے پرورش پانے والے منی پلانٹس ایک آرام دہ سبز پیچ بنا سکتے ہیں، جو کسی بھی گھر کی جمالیات کو فوری طور پر بڑھا سکتا ہے۔ انہیں خالی جگہ کو سبز و شاداب کارنر کے طور پر استعمال کیا جا سکتا ہے۔ وہ کہیں بھی فٹ ہوتا ہے اور کسی بھی سجاوٹ کے ساتھ مل جاتا ہے ۔ وہ لیونگ روم سے لے کر بیڈ وال تک کو زندگی بخش دیتا ہے۔ منی پلانٹ کا ایک برتن جو آپ کی میز پر رکھا ہوا ہے، بہت ساری مثبت توانائی لاتا ہے۔ وہ دن ہو یا رات، دیکھنے میں تروتازہ ہوتا ہے اور اس کے روشن سبز رنگ کے پتے آپ کے مزاج کو فوری طور پر لطیف بنادیتے ہیں ۔
۲۔ہوا صاف کرنے والا :
منی پلانٹ کا پودا بہت زیادہ فوٹو سنتھیس کرتا ہے۔ فوٹو سنتھیس آکسیجن کو بطور پروڈکٹ پیدا کرتا ہے، جو ہمارے لیے اچھا ہے۔ قدرتی آکسیجنیٹر ہونے کے علاوہ منی پلانٹ فضا سے پیدا ہونے والی کاربن ڈائی آکسائیڈ کو صاف کرتے ہوئے بہت سے فضائی آلودگیوں کو اپنے اندر جذب کرتا ہے۔
ایک بڑا اور صحت مند منی پلانٹ جیسا کہ اوپر تصویر میں دکھایا گیا ہے، تقریباً اتنی ہی مقدار میں ہوا کو صاف کر سکتا ہے جتنا کہ ایک درمیانے سائز کاہوا صاف کرنے والا بڑا پلانٹ ۔
۳۔ریڈی ایشن فلٹر :
منی پلانٹ ایک رسیلا پودا ہے، جس کے گھنے تنے اور چوڑے پتوں میں بہت زیادہ پانی ہوتا ہے۔ اگر مناسب طریقے سے اگایا جائے تو یہ بہت زیادہ پھیلتا ہے، اس کی سب سے اہم خصوصیت یہ ہے کہ یہ وائی فائی راؤٹرز، موبائل فونز اور دیگر وائرلیس آلات سے خارج ہونے والی نقصان دہ شعاعوں کو فلٹر کرنے کے لیے ایک بہترین ڈھال بن سکتا ہے ۔بچوں اور بوڑھوں کو ان آلات سے خارج ہونے والی نقصان دہ شعاعوں کے نقصان دہ اثر سے بچانے کے لیے اسے وائی فائی راؤٹرز کے قریب رکھا جا سکتا ہے۔
۴۔خوشحالی :
منی پلانٹ، جیسا کہ نام سے پتہ چلتا ہے، بہت زیادہ خوشحالی لانے والا سمجھا جاتا ہے۔یہ پیسے کے ساتھ کوئی جادو نہیں کرتا، لیکن زندگی اور کام کے تئیں ایک مثبت انداز برقرار رکھنے میں آپ کی مدد کرکے صحت، دولت اور خوشی لاتا ہے۔ اپنی میز پر منی پلانٹ رکھنا نتیجہ خیز اور تخلیقی رہنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ آپ کے حواس کو متحرک کرتا ہے اور اچھے فیصلے لینے میں مدد کرتا ہے۔ منی پلانٹ ایک ورک سٹیشن میں تازگی لاتا ہے،اسے ایک متحرک جگہ بناتا ہے اور آپ کو دن بھر پرسکون اور پرامن رہنے میں مدد کرتا ہے۔
پودا اگنے میں آسان ہے اور اسے بہت کم دیکھ بھال کی ضرورت ہوتی ہے۔یہ نئے باغبانی کرنے والوں کے لیے تجارت کے لحاظ سے بھی مفید ہے ۔

0 Comments

Submit a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

جولائی ٢٠٢٢