اگر آپ اسمارٹ فون یوزر ہیں،اور آپ کو اپنی یا کسی کی بھی ویڈیو یا فوٹو کو Editکرنا پسند ہے لیکن ان فوٹوز اور ویڈیوز کو Edit کرنے کے لیے آپ کے پاس لیپ ٹاپ یا سسٹم نہیں ہے ،تو اس صورت میں پریشان ہونے کی ضرورت نہیں ہے۔
آپ نے کبھی نہ کبھی کسی ویڈیو کو ایڈٹ کرنے کے بارے میں ضرور سوچا ہوگا، اور اس ویڈیو کو ایڈٹ کرنے کے لیے آپ نے Google یا Google Play Store پرVideo Editing Apps کو سرچ کیا ہوگا۔ سرچ کے دوران آپ کے سامنے مختلف Video Editing Apps آئے ہوں گے۔ اسی لسٹ میں آپ نے Kinemaster نام کی ایپ اسکرین پر نظر آئی ہو گی۔
Kinemaster ایک ویڈیو ایڈیٹنگ ایپ ہے، جس کی مدد سے آپ اپنے اسمارٹ فون پر کسی بھی ویڈیو کو ایڈٹ کرسکتے ہیں، اور اس ایپ میں بہت سے فیچرز دستیاب ہیں جنہیں ہر کوئی استعمال کرسکتا ہے، اور آپ InSub فیچر کو استعمال کرکے پروفیشنل ویڈیو ایڈیٹنگ کرسکتے ہیں۔ آپ اس میں کسی بھی ویڈیو کا بیک گراؤنڈ تبدیل کرسکتے ہیں، اور Kinemaster ایپ کی مدد سے اس میں کوئی اور بیک گراؤنڈ شامل کر سکتے ہیں،Kinemaster کو ویڈیو کا بیک گراؤنڈ تبدیل کرنے کا فیچر دیا گیا ہے اور اس فیچر کا نامChroma key ہے۔ جس کے استعمال سے آپ کسی ویڈیو کا بیک گراؤنڈ تبدیل کر سکتے ہیں، لیکن بیک گراؤنڈ تبدیل کرنے سے پہلے آپ کو ویڈیو کو گرین سکرین پر شوٹ کرنا ہو گا، اس کے بعد Chroma key کو استعمال کر کے اس ویڈیو کا بیک گراؤنڈ تبدیل کر سکتے ہیں۔
ویڈیو کی ایڈیٹنگ کے ساتھ ساتھ آپ اس ویڈیو میں گانا/وائس بھی شامل کرسکتے ہیں، اور اگر آپ فوٹو سے ویڈیو بنانا چاہتے ہیں تو آپ Kinemaster ایپ کی مدد سے فوٹو سے ویڈیو بھی بناسکتے ہیں، اور فوٹو کے ساتھ کسی بھی ویڈیو کا کلپ بھی ایڈ کرسکتے ہیں۔ ویڈیو کو ایڈٹ کرتے وقت آپ اس میں Effects بھی لگا سکتے ہیں۔
Kinemaster پر ویڈیو پرEffects لگانے کے لیے اس میں بہت سے ایفیکٹس دیے گئے ہیں، جنہیں آپ اپنی مرضی کے مطابق استعمال کر سکتے ہیں ،اور ویڈیوز پرText بھی لکھ سکتے ہیں۔ Text لکھنے کا فیچرKinemaster پر بھی دستیاب ہے، اور اس کے علاوہ ڈرائنگ کا فیچر بھی دیا گیا ہے، جس کے استعمال سے آپ ویڈیو بھی ڈرا سکتے ہیں اور اسٹیکر زبھی کافی دستیاب ہیں۔
جسے آپ استعمال کر سکتے ہیں اور اس کے ساتھ ویڈیو ایڈٹ کرتے وقت آپ جو آواز شامل کریں گے، اگر اس کا والیوم کم ہے تو آپ اس کا والیوم بڑھا بھی سکتے ہیں، یہ فیچر کائن ماسٹر پر بھی موجود ہے اور کائن ماسٹر پر آواز ریکارڈ کرنے کا فیچر بھی موجود ہے، جس کے استعمال سے آپ Kinemaster پر آواز ریکارڈ کر سکتے ہیں، اور اس کے علاوہ Kinemaster ایپ پر بہت سے فیچرز دستیاب ہیں، جنہیں آپ اپنے مطابق ویڈیو ایڈیٹنگ کے دوران استعمال کر سکتے ہیں اور اگر آپ اس سے زیادہ فیچرز چاہتے ہیں تو آپ KinemasterPremium استعمال کر سکتے ہیں۔لیکن Premium استعمال کرنے کے لیے آپ کوKinemaster Premium پریمیم ورژن خریدنا ہو گا اور Kinemaster ایپ پرFree میں بہت سے فیچرز فراہم کیے گئے ہیں، جن کو استعمال کرکے آپ پروفیشنل ویڈیو ایڈیٹنگ کر سکتے ہیں اور کائن ماسٹر ایپ استعمال کرنا بہت آسان ہے اور آپ اسے بہت آسانی سے استعمال کر سکتے ہیں۔ اور آپ اسے استعمال کرکے ویڈیو میں ترمیم کرسکتے ہیں۔

کائن ماسٹر( Kinemaster ) کیسے ڈاؤن لوڈکریں؟

اگر آپ Kinemaster ایپ ڈاؤن لوڈ کرنا چاہتے ہیں تو آپ آسانی سےGoogle Play Store سے Kinemaster ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں اور Kinemaster ایپ کو Play Store سے+ 100M بار ڈاؤن لوڈ کیا جاچکا ہے اور اس ایپ کو4.3 ریٹنگ ملی ہے اور اس ایپ کا سائز75MB ہے۔

مراحل:

٭ سب سے پہلے آپ کو فون میں Google Play Store کے آئیکن پر کلک کرکے Play Store کو اوپن کرنا ہوگا۔
٭ اور اب آپ کو اوپر سرچ باکس نظر آئے گا، آپ کو اس سرچ باکس پر کلک کرنا ہوگا اور اس میں Kinemaster ٹائپ کرکے کلک کرکے سرچ کرنا ہوگا۔
٭ سرچ کرنے کے بعد Kinemaster ایپ آجائے گی اور آنے کے بعدinstall پر کلک کرکے آپ کو Kinemaster ایپinstall کرنی ہوگی،Kinemaster ایپ انسٹال کرنے کے لیےinstall پر کلک کریں۔ اور جیسے ہی آپ install پر کلک کریں گے تو Kinemaster App آپ کے موبائل فون پر ڈاؤن لوڈ/انسٹال ہونا شروع ہو جائے گا۔

Kinemaster کے فیچرزکیاہیں؟

Kinemaster App ڈاؤن لوڈ کرنے کے بعد اگر آپ اس ایپ کو استعمال کرنا چاہتے ہیں تو آپ Kinemaster App کو بہت آسانی سے استعمال کر سکتے ہیں، لیکن اس کے لیے آپ کو کچھ مراحل پر عبور کرنے ہوں گے، اس کے بعد آپ مرحلہ وار آگے بڑھتے ہوئے KinemasterApp کو استعمال کر سکتے ہیں۔

٭سب سے پہلے آپ کو Kinemaster App کھولنا ہے، Kinemaster App کھولنے کے لیے Kinemaster App کے آئیکن پر کلک کریں۔
٭اور اب آپ کو Kinemaster کی سروس کی شرائط اور رازداری کی پالیسی سے اتفاق کرنا پڑے گا، اگر آپ سروس کی شرائط اور رازداری کی پالیسی کو پڑھنا چاہتے ہیں، تو ٹھہر کر پڑھ لیںلیکن آگے بڑھنے کےلیےآپ کو اس کے بعد’’ ٹھیک ‘‘(OK)پر کلک کر نا ہوگا۔

٭ اوکے پر کلک کرنے کے بعد، آپ کو ایپ کو کچھ اجازت دینی ہوگی، پھر اجازت دینے کے لیےALLOWپر کلک کریں۔

٭اب آپ کو New Projectکا آپشن نظر آئے گا، آپ کو اس New Projectپر کلک کرنا ہے۔

٭آپ کو ویڈیو کا کچھ سائز دیکھنے کو ملے گا، اگر آپ یوٹیوب چینل کے لیے ویڈیو ایڈٹ کرنا چاہتے ہیں تو اس کے لیے آپ 16:9 کے آپشن پر کلک کریں۔

٭16:9پر کلک کرنے کے بعد آپ کوMedia کا ایک آپشن نظر آئے گا، اس پر کلک کر کے آپ گیلری سے فوٹو، ویڈیو ایڈ کر سکتے ہیں، جس ویڈیو کو آپ ایڈٹ کرنا چاہتے ہیں، گیلری سے وہ ویڈیو سلیکٹ کر سکتے ہیں اور فوٹو بھی آپ اسی سے سلیکٹ کر سکتے ہیں۔

٭اب آپ کوLayer کا ایک آپشن نظر آئے گا، اس پر کلک کرنے کے بعد آپ کو Media, Effect, Sticker, Text, Handwriting، ان سب Option جیسے بہت سےOptions نظر آئیں گے، جو آپ میڈیا پر کلک کرکے اپنی مرضی کے مطابق استعمال کرسکتے ہیں۔ آپ گیلری سے فوٹو، ویڈیو سلیکٹ کر سکتے ہیں اورEffect پر کلک کرنے کے بعد آپ کو کچھ Effects نظر آئیں گے، آپ ان تمامEffects کو اپنی ویڈیو پر استعمال کر سکتے ہیں اور اسٹیکر پر کلک کرنے کے بعد آپ کو بہت سارے اسٹیکرز ملیں گے، انہیں اپنی ویڈیو کے طور پر استعمال کریں۔ لیکن ٹیکسٹ پر کلک کر کے آپ ویڈیو پر کچھ ٹیکسٹ لکھ سکتے ہیںاورHandwriting پر کلک کر کے آپ ویڈیو پر ڈرا سکتے ہیں، آپ اپنی مرضی کے مطابق ان سبOptions کا بآسانی استعمال کر سکتے ہیں۔

٭اور اگر آپ آواز ریکارڈ کرنا چاہتے ہیں تو آپ REC کے آپشن پر کلک کر کے آواز ریکارڈ کر سکتے ہیں اور آپ جو بھی آواز ریکارڈ کریں گے، وہ ڈائریکٹ ویڈیو میںشامل ہو جائے گی، آپ کو آواز ریکارڈ کرنے کے لیے REC آپشن پر کلک کرنا ہو گا، اور اس کے بعد آپ کو Start کا آپشن نظر آئے گا۔ اس پر کلک کر کے آپ آواز ریکارڈ کر سکتے ہیں، اگر آپ آواز کو ریکارڈ کرنا چاہتے ہیں تو آپ REC آپشن پر کلک کر کے آواز کو ریکارڈ کر سکتے ہیں۔

٭ اور اگر آپ ویڈیو میں آڈیو شامل کرنا چاہتے ہیں تو آپ آڈیو آپشن پر کلک کر کے اس آڈیو کو منتخب کر سکتے ہیں، جسے آپ ویڈیو میں شامل کرنا چاہتے ہیں، اور پلے آئکن پر کلک کر کے آپ ویڈیو کو چلا سکتے ہیں اور دیکھ
سکتے ہیں کہ ویڈیو کیسی ہے۔ ویڈیو ایڈیٹنگ مکمل ہونے کے بعد، آپ کو اوپر دائیں سائڈ پر ایکسپورٹ کا آئکن نظر آئے گا، آپ اس ایکسپورٹ آئکن پر کلک کر سکتے ہیں۔

٭ایکسپورٹ آئیکن Export Icon پر کلک کرنے کے بعد آپ کو نیچے Export کا آپشن نظر آئے گا، آپ کو اسExport آپشن پر کلک کرنا ہوگا۔ اور جیسے ہی آپExport پر کلک کریں گے تو آپ کی ویڈیوExport ہوجائے گی اورExport مکمل ہونے کے بعد آپ کی ویڈیو گیلری میں جاکر محفوظ ہوجائے گی۔ اس طرح سے آپ Kinemaster ایپ کا استعمال کرکے ویڈیو ایڈیٹنگ کرکے گھر بیٹھے فری لانسر کے طورپر کمائی کرسکتے ہیں۔

kine master کے فوائد:
Mobile Video Editor
Multi-Layered Videos
Adjustment Tools
Real-Time Recording
Social Media Sharing

Kinemaster Features:

Multiple Layers
Themes
Effects
Speed Control
Adjustments
Music
Overlays
Stickers
Frame-by-Frame Trimming
Instant Preview
Audio Filters
Volume Envelope
Animation Styles
Transition Effects
Real-Time Recording
Social Media Sharing

کائن ماسٹر ایپ کو سیکھ کر آپ گھر بیٹھے فری لانسنگ کی شروعات کرسکتے ہیں۔ چھوٹے چھوٹے ویڈیوز کی ایڈیٹنگ کرکے پریکٹس کی جاسکتی ہیں۔ جب آپ کو اس میں مہارت حاصل ہوجائے گی تو آپ کے پاس فری لانسنگ کے طور پر ویڈیو ایڈیٹنگ کے آڈرز آنا بھی شروع ہوسکتے ہیں۔

سب سے بڑی خود غرضی اور انانیت!!
ایک سچا ہمدرد بنی نوع اور محبّ انسانیت خود نیک بن جانے پر قانع نہیں ہو سکتا۔
جب تک وہ اپنی انسانی برادری کے دوسرے افراد کو بھی بدی کے پنجے سے چھڑا کر نیکی کا راستہ
نہ دکھائے اسے اطمینان نصیب نہیں ہوتا اس کی روح اپنے دوسرے بھائی کو بدی میں مبتلا دیکھ کر بے چین ہوجاتی ہے وہ دوسرے انسان کو نیکی کے لباس سے عاری دیکھ کر اس طرح بے قرار ہو جاتا ہے جیسے کوئی ماں اپنے بچے کو سردی میں سکڑتی دیکھ کر بے قرار ہو جایا کرتی ہیں اس کو جب کسی چیز کی اچھائی معلوم ہو جاتی ہے تو اس کا جی چاہتا ہے کہ سارے انسان اس سے فائدہ اٹھائیں اور جب وہ کسی چیز کی برائی جان لیتا ہے تو چاہتا ہے کہ اس کے چنگل میں ایک شخص بھی گرفتار نہ رہے وہ سمجھتا ہے کہ ایک چیز اچھی ہے تو صرف میرے ہی لیے اچھی نہیں ہے بلکہ ہر انسان کے لیے اچھی ہے اور میرا فرض ہے کہ اس کو آدم کے ہر بیٹے اور بیٹی تک پہنچ جاؤں او دو دوسری چیز اگر فی الحقیقت بری ہے تو صرف میرے ہی لیے بری نہیں ہے بلکہ سب کے لئے یکساں ہے اور لوگوں کو اس سے بچانا فرض ہے دوسروں کی بھلائی نہ چاہنا اور اپنے سے بدی کو دور کر کے مطمئن ہو جانا اور دوسروں کو اس سے بچانے کی کوشش نہ کرنا سب سے بڑی خود
غرضی اور سب سے بڑی انانیت ہے –

افکار ابوالاعلی مودودیؒ
( کتاب : الجہاد فی الاسلام )
اقتباس : عالیہ خان

Kinemaster
ایک ویڈیو ایڈیٹنگ ایپ ہے، جس کی مدد سے آپ اپنے اسمارٹ فون پر کسی بھی ویڈیو کو ایڈٹ کرسکتے ہیں، اور اس ایپ میں بہت سے فیچرز دستیاب ہیں جنہیں ہر کوئی استعمال کرسکتا ہے، اور آپ InSub فیچر کو استعمال کرکے پروفیشنل ویڈیو ایڈیٹنگ کرسکتے ہیں۔

0 Comments

Submit a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

جولائی ٢٠٢٢