ڈاکٹر افانہ ریاض سرسی وی رمن ینگ سائنٹسٹ ایوارڈ سے نوازی جانے والی خاتون

ڈاکٹر افانہ ریاض، شعبۂ کیمسٹری کی اسسٹنٹ پروفیسر، جامعہ ملیہ اسلامیہ کو Outstanding Performance Award سے نوازا گیا۔ 10ویں انٹرنیشنل ریسرچ اینڈ اکیڈمک ایکسیلنس ایوارڈ (10th IRAEA-2021) میں انہیں، غیر معمولی صلاحیت، علمی فضیلت اور میٹریل کیمسٹری کے میدان میں شاندار کارکردگی کے اعتراف میں اس ایوارڈ سے نوازا گیا۔ انہیں 25,000روپے نقد رقم بطور انعام کے ساتھ ’’سر سی وی رمن ینگ سائنٹسٹ ایوارڈ ‘‘سے بھی نوازا گیا۔
ایوارڈ کی تقریب کا اہتمام فاؤنڈیشن آف انوویٹیو ریسرچ کے ذریعے ناول ریسرچ فاؤنڈیشن (NRF) کے اشتراک سے کیا گیا تھا اور 31 ؍اکتوبر 2021کو مالدیپ میں 10ویں بین الاقوامی آن لائن کانفرنس برائے اختراعی اور اعلیٰ کثیر الشعبہ تحقیق (10th ICIAMR) کے حصے کے طور پر آن لائن منعقد کیا گیا تھا۔
کانفرنس کا مقصد اکیڈمی اور صنعت سے تعلق رکھنے والے محققین، ڈویلپرز اور پریکٹیشنرز کو اکٹھا کرنا تھا۔ کانفرنس کے دوران انجینئرنگ، سائنس، آرٹس، ہیومینٹیز، ایجوکیشن اور مینجمنٹ کے اہم پہلوؤں کا احاطہ کرنے والے کی نوٹس لیکچرز، ٹیوٹوریلز، ورکشاپس کا انعقاد کیا گیا، جس میں محققین کو اپنے اپنے علاقوں میں ہونے والی تازہ ترین پیش رفتوں کے بارے میں بات کرنے کے لیے مدعو کیا تھا۔
مختلف ایوارڈز کے لیے موصول ہونے والی 90 نامزدگیوں میں سے، صرف 10 کا انتخاب مختلف شعبوں میں محققین کے اپنے متعلقہ شعبوں میں نمایاں شراکت کی بنیاد پر ہوا۔ یہ ایوارڈ افانہ کو انسٹی ٹیوٹ کے 12ویں کانووکیشن میں پیش کیا گیا۔
پولیمر انعقاد کرنے کے شعبے میں ڈاکٹر اُفانہ ریاض نے 140 سے زیادہ تحقیقی مقالے شائع کیے ہیں، 3 کتابیں اور 25 کتابی ابواب تصنیف کیے ہیں۔ ان کے کام کو بہت اہمیت حاصل ہوئی اور یہ بین الاقوامی جرائد میں شائع ہوا۔
جامعہ ملیہ اسلامیہ کی ایک پریس ریلیز کے مطابق ڈاکٹر ریاض نامور نیشنل اکیڈمی آف سائنس (NASI) الٰہ آباد، انٹرنیشنل یونین آف پیور اینڈ اپلائیڈ کیمسٹری (IUPAC) اور رائل سوسائٹی آف کیمسٹری (RSC) کی رکن ہیں۔ انہوں نے سینٹر فار پروفیشنل ایڈوانسمنٹ اینڈ کنٹینیونگ ایجوکیشن (CPACE) کی طرف سے گرین کیمسٹری میں بین الاقوامی ریسرچ ایکسیلنس ایوارڈ، انوائرنمنٹ اینڈ سوشل ڈیولپمنٹ ایسوسی ایشن (ESDA) کی طرف سے سینئر سائنسدان کا ایوارڈ، نیشنل انوائرمنٹ سائنس اکیڈمی (NESA) کی طرف سے گرین ٹیکنالوجی انوویشن ایوارڈ، نیشنل ایجوکیشن انٹرنیشنل ملٹی ڈسپلنری ریسرچ فاؤنڈیشن (IMRF) کی طرف سے میٹریل کیمسٹری میں ایکسی لینس ایوارڈ، اور ناول ریسرچ فاؤنڈیشن (NRF) کی طرف سے شاندار کارکردگی کا ایوارڈ حاصل کیا ہے۔

1 Comment

Submit a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

مارچ ٢٠٢٢