زمرہ : ای-استاد

اگر آپ خود کو ڈیجیٹل دنیا میں انسٹال کرنا چاہتے ہیں، تو آپ کو کمپیوٹرچلانا آنا چاہیے۔ یعنی آپ کو کمپیوٹر کی بنیادی باتوں کی سمجھ ہونی چاہیے۔کمپیوٹر کی بنیادی معلومات کیسے سیکھی جائے؟ اس انٹرنیٹ کی دنیا میں، علم ہوا میں تیر رہا ہے۔ آپ کو صرف اسے تلاش کرنے اور سیکھنے کی ضرورت ہے۔ یوٹیوب پرپ آن لائن کمپیوٹر کورسز، کمپیوٹر بنیادی کورسس وغیرہ دیکھ کر آپ گھر میں بیٹھے کمپیوٹر مفت سیکھ سکتے ہیں۔

ڈیجیٹل مہارتوں کی بنیادی سمجھ اپنے آپ کو ڈیجیٹل دنیا کے مطابق ڈھالنے کے لئے ضروری ہے۔ اگر آپ ایسا نہیں کرتے ہیں تو ٹیکنالوجی آپ کو آگے لے جائے گی۔ جب تک آپ ہوش میں آئیں گے، پرندہ کھیت کو کچل چکا ہوگا۔
خاص طور پر طلبا کے لئے ڈیجیٹل مہارتیں سیکھنا لازمی ہے۔ گزشتہ دو دہائیوں سے ٹیکنالوجی نے بہت تیز رفتاری سے ترقی کی ہے اور دن بدن ہماری روزمرہ زندگی کا اہم حصہ بنتی جا رہی ہے۔اس لئے ہم ڈیجیٹل مہارتوں کو بالکل نظر انداز نہیں کر سکتے۔ یہ ڈیجیٹل مہارتیں آپ کی صلاحیت، قابلیت، علم کا پیمانہ بن رہی ہیں۔ ان تمام ضروریات کو مدنظر رکھتے ہوئے، ٹاپ 10 ڈیجیٹل مہارتوں کو شارٹ لسٹ کیا ہے جو ہر طالب علم کو اس ڈیجیٹل دنیا میں سیکھنا چاہئے۔آئیے آج ہم معلومات حاصل کرتے ہیں کچھ ڈیجیٹل مہارتوں کے بار ے میں۔
ڈیجیٹل آلات کا بنیادی علم
انٹرنیٹ کا بنیادی علم
تکنیکی اصطلاحات کی سمجھ
کوڈنگ
ڈیجیٹل مواد تیار کرنا
سوشل میڈیاورڈ پروسیسنگ
ڈاٹا اینلائز
پریزینٹشن تیار کرکے دینا
کاپی رائٹ اور چوری کا علم( Copyright and Plagiarism)
1۔ ڈیجیٹل آلات کا بنیادی علم:
سب سے پہلے ہمیں وہ ڈیجیٹل مہارتیں سیکھنی ہوں گی۔ جن کے ذریعہ یہ دنیا کام کر رہی ہے۔آپ اپنے ارد گرد درجنوں آلات دیکھ رہے ہیں جو آپ روزانہ استعمال کرتے ہیں۔ ہم ان آلات کے بغیر روزمرہ زندگی کا زیادہ تر کام مکمل کرنے کے بارے میں بھی نہیں سوچ سکتے۔
کمپیوٹر کی بنیادی معلومات:
پہلا اہم ڈیوائس کمپیوٹر ہے۔ ہاں اگر آپ خود کو ڈیجیٹل دنیا میں انسٹال کرنا چاہتے ہیں، تو آپ کو کمپیوٹرچلانا آنا چاہیے۔ یعنی آپ کو کمپیوٹر کی بنیادی باتوں کی سمجھ ہونی چاہیے۔کمپیوٹر کی بنیادی معلومات کیسے سیکھی جائے؟ اس انٹرنیٹ کی دنیا میں، علم ہوا میں تیر رہا ہے۔ آپ کو صرف اسے تلاش کرنے اور سیکھنے کی ضرورت ہے۔ یوٹیوب پرپ آن لائن کمپیوٹر کورسز، کمپیوٹر بنیادی کورسس وغیرہ دیکھ کر آپ گھر میں بیٹھے کمپیوٹر مفت سیکھ سکتے ہیں۔
اسمارٹ فون چلانا:
ویسے یہ مہارت آج کل ایک پانچ سالہ بچے کو بھی معلوم ہوتی ہے۔ تاہم ۵۰سالہ شخص ابھی تک اس ڈیوائس سے لاعلم ہے۔ اس لیے سمارٹ فون چلانا بھی ایک ڈیجیٹل مہارت ہے۔ اسے سیکھیں اورا سمارٹ فون کی بنیادی باتوں پر اپنی گرفت کو برقرار رکھیں۔
ٹیبلٹ چلانا:

ٹیبلٹ بالکل ا سمارٹ فون کی طرح ہی ہے۔ لیکن، اس کا سائز اسمارٹ فون سے بڑا ہے۔ یہ ایک ہائبرڈڈیوائس ہے، جو صارفین کو اسمارٹ فونز اور لیپ ٹاپ کی سہولت فراہم کرتی ہے۔

2۔ انٹر نیٹ کی تکنیک کا استعمال:
آپ یہ مضمون صرف انٹرنیٹ کی وجہ سے پڑھ رہے ہیں۔ اگر انٹرنیٹ دریافت نہ ہوتا تو شاید ہی آپ میری لکھی ہوئی یہ معلومات پڑھ پاتے۔انٹرنیٹ دنیا کا سب سے بڑا اور مصروف ترین کمپیوٹر نیٹ ورک ہے۔ یہ صرف ایک تکنیک نہیں ہے۔اس کے ساتھ ساتھ بہت سی الگ الگ تکنیکیں مل کر کام کرتی ہیں، جن کے ساتھ انٹرنیٹ ہمارے سامنے اپنی حقیقی شکل میں ظاہر ہوتا ہے۔ ان تکنیکوں کے چند نام درج ذیل ہیں:
ای میل
براؤزر کا علم
نیٹ ورکنگ کی معلومات
انٹرنیٹ سے معلومات تلاش کرنا
سرچ انجن
ڈونگلزوغیرہ
3۔ٹیکنیکل اصطلاحات کا علم:
ہر زبان کا اپنا ذخیرۂ الفاظ ہوتا ہے۔ اسی طرح اس ڈیجیٹل دنیا کا بھی اپنا ذخیرۂ الفاظ ہے جس کے بارے میں خود کو اپ ڈیٹ رکھنا استعمال کنندہ کی اپنی ذمہ داری ہے۔زیادہ تر اصطلاحات کمپیوٹر، انٹرنیٹ، پروگرامنگ، سافٹ ویئر وغیرہ سے وابستہ ہیں۔ لہذا، آپ کو ان شعبوں میں استعمال ہونے والے زیادہ مروجہ الفاظ سے آگاہ ہونا چاہیے۔
HTML
CSS
Web
App
Play Store
CD/DVD
Wi-Fi
iOS
AndroidOS
YouTube
Google
Paytm
Amazon
Zomato
Byju’s
Gyanly
Udemy
Coding
PHP
Server
Data
Log in
Sign in
Password
یہ کچھ مثالیں ہیں۔ آپ اس سے اندازہ لگا سکتے ہیں کہ کس قسم کی اصطلاحات کے بارے میں جاننا ضروری ہے۔ جب بھی کوئی نیا لفظ آپ کے سامنے آتا ہے تو آپ فوری طور پر اسے گوگل کرتے ہیں تاکہ آپ کو اس سے متعلق معلومات حاصل ہوں۔
4۔ کوڈنگ:
مغربی ممالک میں اسکول کی سطح سے طلبا کو کوڈنگ سکھانے کا مقابلہ ہے۔ اور اس کے لئے بہت سے آن لائن پلیٹ فارم بھی تیار کیے گئے ہیں۔ جو پرائمری سطح کے طلباء کو آن لائن کوڈنگ سکھاتے ہیں۔آپ کوڈنگ سیکھ کر ایک بہترین ڈیجیٹل کیریئر بھی بنا سکتے ہیں۔
فیس بک، گوگل، ایمیزون، مائیکروسافٹ، پے ٹی ایم، اولا، او یو رومز، جسٹ ڈائل، گیانلی، اڈیمی، ٹک ٹاک، جوش، ٹیلی گرام، واٹس ایپ، انسٹاگرام وغیرہ کے مالکان چند سالوں میں ارب پتی بن گئے۔
لہذا، کوڈنگ ایک ایسی ڈیجیٹل مہارت ہے کہ اگر آپ اسے سنجیدگی سے لیں گے تو آپ یقینی طور پر اپنے آپ کو فائدہ پہنچائیں گے۔(جاری)

2 Comments

  1. Shaikh

    Onlie work from home jobs k skill sikhna ha kahan se aur kaise sikhe ….. jisse mai ghar baithe baithe apne logo ke liye kuch kar sake

    Reply
  2. زہرہ فاطمہ

    youtube se free sikhe ya second option course udemy se purchase kre aur certificate bhi mil jayega. udemy pr different categories m courses available h

    Reply

Submit a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

۲۰۲۲ اکتوبر