ویڈیو ایڈیٹنگ کیا ہے؟
زمرہ : ای-استاد
انٹرنیٹ کے دور میں لوگ اپنے موبائیل، کمپیوٹر، لیپ ٹاپ یا ٹی۔ وی پر ویڈیوز دیکھتے ہیں۔ لامحدود ویڈیوز پوری دنیا میں روزانہ کئی زبانوں اور موضوعات میں سوشل میڈیا پر اپلوڈ کی جاتی ہیں۔ ویڈیوز آج کی ڈیجیٹل دنیا کا بہت اہم حصہ بن گئی ہیں۔
جب بھی ہم آرام کرتے ہیں،کالج جاتے ہیں، آفس سے واپس آتے ہیں یا ہم اپنا وقت گزارنا چاہتے ہیں، ہم ہمیشہ مختصریا طویل ویڈیوز دیکھتے ہیں۔ کیوں کہ اس سے ہمارا وقت گزر جاتا ہے۔ بچے چاہے کچھ سیکھنا چاہتے ہوں، وہ یوٹیوب پر اچھی پڑھائی کی ویڈیوز دیکھتے ہیں، یا کوئی امتحان کی تیاری کرنا چاہے تو وہ مضمون کے لحاظ سے تعلیمی ویڈیوز دیکھتے ہیں۔ کوئی اچھی ریسیپی بنانی ہوتو یوٹیوب پر ویڈیوز دیکھتے ہیں۔ اس لیے آج کے دور میں ویڈیوزبہت اہم ہو گئے ہیں۔
ویڈیو ایڈیٹنگ کیا ہے؟
ویڈیو ایڈیٹنگ آج کے دور میں کیریئر کا ایک بہت اچھا آپشن بن گیا ہے۔ کیوںکہ آج کل لوگ اتنی زیادہ ویڈیوز اپ لوڈ کرتے ہیں کہ ان کے پاس اپنی ویڈیوز کو ایڈٹ کرنے کے لیے زیادہ وقت نہیں ہوتا۔ اس لیے وہ ایک اچھا ویڈیو ایڈیٹر تلاش کرنا چاہتے ہیں، جو بجٹ میں اپنا کام کر سکے۔
ویڈیو شوٹنگ کے بعد ویڈیو ایڈیٹنگ سب سے اہم چیز ہے۔ اسے ویڈیو ایڈیٹنگ بھی کہا جاتا ہے۔ ہر نیوز چینل، پروڈکشن ہاؤس اور فلم پروڈکشن اسٹوڈیو میں ایڈیٹرز کا کام اہم ہے۔ جس کی وجہ سے ہمیشہ ویڈیو ایڈیٹر کی مانگ رہتی ہے۔ ایک فلم ایڈیٹر کسی فلم کو ایڈٹ کرنے کے بعد فائنل کرتا ہے۔
آسان طریقے میں سمجھا جائے تو جب کوئی ویڈیو شوٹ ہوتی ہے تو وہ ویڈیو ایک ایڈیٹر تک پہنچتی ہے اور پھر اس ویڈیو کو اچھی طرح سے ایڈجسٹ کیا جاتا ہے۔ یعنی جس حصے میں غلطی ہوتی ہے اسے ہٹایا جاتاہے۔ پھر اس پر بہت سارے فلٹرز لگاتے ہیں، جو اس ویڈیو کو اور بھی بہتر بناتے ہیں۔ یعنی ویڈیو ایڈیٹنگ میں کافی وقت لگتا ہے، جس کے بعد اچھی ویڈیو تیار ہوتی ہے۔
اب آپ سوچیں گے کہ ویڈیو ایڈیٹنگ کیا ہوتی ہے؟ دراصل، ویڈیو ایڈیٹنگ کے کام میں، ویڈیو کے تمام ویژوال اور ساؤنڈ کو ایڈٹ کرکے مؤثر اور پیش کرنے کے قابل بنایا جاتا ہے۔ ویڈیو شوٹ کرنے اور ریکارڈ کرنے میں چند گھنٹے لگ سکتے ہیں۔ لیکن ویڈیو ایڈیٹنگ کے ذریعے اس ویڈیو میں صرف انتہائی اہم اور بامعنی ویڈیو سین اور آواز شامل کی جاتی ہے۔
جب ہم کوئی ویڈیو دیکھتے ہیں تو ہمیں ایک بات کا احساس ہوتا ہے کہ ایک ہی ویڈیو میں کتنے مناظر بغیر کسی رکاوٹ کے مسلسل اکٹھے ہوتے رہتے ہیں۔ آواز بھی ویڈیو کے مناظر سے بالکل میل کھاتی ہے۔ چاہے یہ ویڈیو 5 منٹ کی ہو یا 15یا20 منٹ کی ، یا اس سے بھی زیادہ دورانیے کی ہو۔ سب سے اہم چیز اس ویڈیو کی مؤثر پیش کش ہے۔ اس کا اصل کریڈٹ ویڈیو ایڈیٹنگ کے کام کو جاتا ہے۔
درحقیقت، ویڈیو ایڈیٹنگ ریکارڈ شدہ ویڈیو میں ساؤنڈ ٹریک کو اچھی طرح سے فٹ کرنے کا کام بھی کرتی ہے اور پھر آپ کی مؤثر آڈیو ویژوال ویڈیو تیار ہوجاتی ہے۔ آج کل یوٹیوبرز کئی بار اپنی پسند کا موضوع منتخب کرکے ویڈیوز بناتے ہیں اور پھر اپنی ویڈیو کی ایڈیٹنگ خود کرتے ہیں۔ اگر ویڈیو ایڈیٹنگ مؤثر نہیں ہے تو ناظرین ویڈیو کو پسند نہیں کریں گے اور پھر آپ مختلف سوشل میڈیا پر لائکس، شیئرز حاصل نہیں کر پائیں گے۔
ویڈیو ایڈیٹر کیسے بنیں؟
ویڈیو ایڈیٹر کیسے بنیں؟ اس کے لیے آپ کو ویڈیو ایڈیٹنگ کے شعبے میں ڈگری یا ڈپلومہ کورس کرنا ہوگا اور اس شعبے میں کورس کرنے کے بعد آپ کو سرٹیفکیٹ دیا جائے گا۔ اس سرٹیفکیٹ کے بعد آپ کہیں بھی جاب اپلائی کر سکتے ہیں اور ایک بہترین ویڈیو ایڈیٹر بن سکتے ہیں۔ ویڈیو ایڈیٹر بننے کے لیے ہمیں وہ تمام کورسز جاننا ہوں گے، جن کے ذریعے ہم ویڈیو ایڈیٹر بن سکتے ہیں۔
تعلیمی قابلیت
٭ ویڈیو ایڈیٹنگ اور ویڈیو گرافی میں بی۔اے کی ڈگری
٭ گریجویشن کے بعد ویڈیو ایڈیٹنگ سے متعلق کوئی بھی ڈپلومہ کورس
٭ ویڈیوایڈیٹنگ میں سرٹیفکیٹ کورس
٭ کمپیوٹر کے علاوہ انگریزی زبان کا بھی علم ہونا ضروری ہے۔
کورس:
٭ Certificate in video editing
٭ Diploma in video editing and TV production
٭ Multimedia and animation
٭ Mass Communication
٭ Diploma in post production
٭ Diploma in audio and video production
٭ Certificate course in non linear editing
آن لائن کورس:
٭ Udemy
٭ Coursera
٭ Unschool
٭ Other online academies
ویڈیو ایڈیٹر کےکام:
٭ ساؤنڈ ٹریک، فلم اور ویڈیو کی موشن پکچرز کے لیے ایڈیٹنگ۔
٭ کسی بھی ویڈیو کے سین کو دوبارہ ترتیب دیں اور اس میں موسیقی، آواز اور خصوصی اثرات شامل کریں۔
٭ بصری میڈیا کی تعریف کے ساتھ ساتھ اسے بامعنی بنانا۔
٭ ضرورت کے مطابق ویڈیو میں ترمیم کرنا۔
٭ ویڈیو فوٹیج کو بہتر بنانا۔
ویڈیو ایڈیٹنگ کے 10 بہترین سافٹ ویئر:
٭ Premiere Pro
٭ CyberLink PowerDirector 365
٭ Adobe Premiere Elements
٭ Pinnacle Studio
٭ Final Cut Pro X
٭ Adobe Premiere Rush
٭ Corel VideoStudio Ultimate
٭ Filmora
٭ Vimeo Create
٭ Lumen5
ویڈیو ایڈیٹنگ میں جاب کے مواقع
جب آپ ویڈیو ایڈیٹر کا کورس مکمل کر لیتے ہیں تو آپ نیوز، انٹرٹینمینٹ چینل، پروڈکشن ہاؤس، ویب ڈیزائننگ کمپنی وغیرہ میں کام کر سکتے ہیں۔ آپ ویڈیو ایڈیٹنگ میں فری لانسر کے طور پر بھی کام کر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ پوسٹ پروڈکشن اسٹوڈیوز، ٹیلی ویژن کمپنیوں وغیرہ میں کام کر سکتے ہیں۔ آپ ویڈیو ایڈیٹنگ میں مختصر مدت کے معاہدے کی بنیاد پر کام بھی کر سکتے ہیں۔
ویڈیو ایڈیٹر کی کمائی:
اگر آپ ویڈیو ایڈیٹنگ میں اپنا کیرئیر بنانا چاہتے ہیں تو اس میں آپ کی بہت زیادہ کمائی ہے۔ شروع میں آپ کو تھوڑی کم تنخواہ ملے گی، کیوں کہ جب تک آپ تجربہ کار نہیں بن جاتے، آپ کی تنخواہ کم رہتی ہے اور کوئی آپ کو جلدی کام نہیں دیتا۔
ابتدا میں آپ کو مختصر ویڈیوز جیسے یوٹیوب کلیدی ویڈیوز میں ترمیم کرنا سیکھنا پڑے گا اور مزید کچھ کرنا پڑے گا تاکہ آپ کی مہارتوں میں بہتری آئے اور آپ انہیں نمونے کے طور پر جاب پروفائل میں دکھا سکیں۔
ایک اچھا ویڈیو ایڈیٹر ایک مہینے میں لاکھوں کما سکتا ہے۔ اگر آپ کسی ایسی کمپنی میں کام کرتے ہیں جس نے آپ کو ایک چھوٹے سے ویڈیو ایڈیٹر میں رکھا ہوا ہے تو شروع میں آپ کو 20 سے 30 ہزار تنخواہ ملے گی۔ لیکن آہستہ آہستہ تجربے کے ساتھ، آپ اس سے 200000 روپے تک حاصل کر سکتے ہیں۔ لیکن اگر آپ فری لانسر کےطور پر اپنا کام کرنا چاہتے ہیں تو اس میں آپ لاکھوں کروڑوں روپے کما سکتے ہیں۔
آپ کو ویڈیو ایڈیٹنگ سیکھنے کے لیے بہت محنت کرنی پڑے گی۔ ایسا نہیں ہے کہ آپ سوچیں گے اور سیکھی جائیں گے۔ اس کے لیے آپ کو بہت محنت کرنی پڑے گی، تب جاکر آپ سیکھ سکیں گے۔ چھوٹی چھوٹی ویڈیو سے شروعات کرتےجائیں گے، تو بہ آسانی جلد سیکھ سکیں گے۔

جب ہم کوئی ویڈیو دیکھتے ہیں تو ہمیں ایک بات کا احساس ہوتا ہے کہ ایک ہی ویڈیو میں کتنے مناظر بغیر کسی رکاوٹ کے مسلسل اکٹھے ہوتے رہتے ہیں۔ آواز بھی ویڈیو کے مناظر سے بالکل میل کھاتی ہے۔ چاہے یہ ویڈیو 5 منٹ کی ہو یا 15یا20 منٹ کی ، یا اس سے بھی زیادہ دورانیے کی ہو۔ سب سے اہم چیز اس ویڈیو کی مؤثر پیش کش ہے۔

0 Comments

Submit a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

مئی ٢٠٢٢